O nas
Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.
Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy - nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.
Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i Żaneta Kurczyńska.
Synertime to grupa specjalistów z różnorodnym doświadczeniem, zarówno w mediach, działach promocji urzędów, korporacji oraz w agencjach PR.
W naszym zespole pracują eksperci, których doceniają zarówno Klienci, dziennikarze, jak i sama branża public relations. Poniżej znajdują się sylwetki osób zarządzających.
Usługi
Newsy
Stambuł miasto trendów – kampania promująca turecką metropolię
Jeden z najpopularniejszych kierunków podróży, Stambuł, został bohaterem kampanii promocyjnej. Trzy specjalnie przygotowane filmiki podkreślają największe atuty miasta. „Taste in İstanbul is the New Cool”, „Shopping in İstanbul is the New Cool” oraz “Art in İstanbul is the New Cool” pokazują, co Stambuł ma do zaoferowania odwiedzającym, koncentrując się na trzech dziedzinach:...
Czytaj więcej >
Synertime rozpoczęła współpracę z Leca Polska
W czerwcu do grona klientów agencji PR Synertime dołączyła Leca Polska Sp. z o. o. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru social media. Synertime odpowiada za przygotowanie oraz realizację działań w obszarze LinkedIn, doradztwo komunikacyjne, wsparcie koncepcyjne i graficzne oraz moderację dyskusji na profilu marki. ...
Czytaj więcej >
Wybrzeże szczęścia w Türkiye (Turcji) Egejskiej
Malownicze krajobrazy, zachwycająco piękne wybrzeże, dziewicze plaże, lasy sosnowe i gaje oliwne - to i wiele innych atrakcji można znaleźć w regionie Morza Egejskiego w Türkiye (Turcji). Turcja Egejska jest to też idealne miejsce dla fotografów oraz wielbicieli historii i sztuki, a także dla amatorów adrenaliny i sportów ekstremalnych. ...
Czytaj więcej >
Marmaris – na styku dwóch mórz
Czytaj więcej >

REGULAMIN KONKURSU „Pokaż nam, jak cieszysz się na czas wakacji”
§ 1. Postanowienia ogólne 1. Organizatorem Konkursu „SEKO – na fali smaku” (dalej jako: „Konkurs”) jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-681) przy Al. Wyścigowej 4b, lok. 1-4 wpisanej do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...
Czytaj więcej >

Regulamin konkursu „Łazienka inspirowana wakacyjnym miejscem na świecie IG”
§1. Postanowienia ogólne 1. Organizatorem Konkursu „Łazienka inspirowana wakacyjnym miejscem na świecie IG” (dalej jako: „Konkurs”) jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-681) przy Al. Wyścigowej 4b, lok. 1-4 wpisanej do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...
Czytaj więcej >

Regulamin konkursu „Łazienka inspirowana wakacyjnym miejscem na świecie FB”
§1. Postanowienia ogólne 1. Organizatorem Konkursu „Łazienka inspirowana wakacyjnym miejscem na świecie FB ” (dalej jako: „Konkurs”) jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-681) przy Al. Wyścigowej 4b, lok. 1-4 wpisanej do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...
Czytaj więcej >
Synertime rozpoczęła współpracę z Leca Polska
W czerwcu do grona klientów agencji PR Synertime dołączyła Leca Polska Sp. z o. o. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru social media. Synertime odpowiada za przygotowanie oraz realizację działań w obszarze LinkedIn, doradztwo komunikacyjne, wsparcie koncepcyjne i graficzne oraz moderację dyskusji na profilu marki. ...
Czytaj więcej >

REGULAMIN KONKURSU „Pokaż nam, jak cieszysz się na czas wakacji”
Czytaj więcej >

Regulamin konkursu „Pomysł na sałatkę ze śledziem”
§ 1. Postanowienia ogólne 1. Organizatorem Konkursu „SEKO – na fali smaku” (dalej jako: „Konkurs”) jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-681) przy Al. Wyścigowej 4b, lok. 1-4 wpisanej do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...
Czytaj więcej >
Nowe Pokolenie Konsumentów
Generacja Z jest pokoleniem osób aktualnie wchodzących w dorosłość. To właśnie jej przedstawiciele, czyli młodzi urodzeni po 1997 roku, obecnie stanowią coraz szersze grono konsumentów, których oczekiwania oraz wyznawane wartości stają się podstawą działań i ofert wielu firm. ...
Czytaj więcej >
Chillout z nowością od Chupa Chups
Mamy już kalendarzową jesień, sezon urlopowy dobiegł końca i zdążyliśmy powrócić do naszych codziennych obowiązków. Jak wynika z badania „Polacy w środowisku pracy”, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia dla Pracuj.pl, 64% respondentów twierdzi, że aby zachować zadowolenie ze swojego życia zawodowego, kluczowe znaczenie ma dla nich udany urlop [1]. ...
Czytaj więcej >
Owocowa nowość na jesienne dni
Gdy nadchodzi jesień więcej czasu spędzamy w domowym zaciszu i częściej sięgamy po przekąski. W związku z tym, chętniej kupujemy też słodycze – szczególnie dotyczy to młodszych konsumentów. Jak możemy przeczytać w raporcie z badań CBOS, wśród respondentów w wieku do 24 lat, 64% z nich sięga po słodycze bądź ciasta minimum kilkakrotnie w ciągu tygodnia (w tym 24% każdego dnia) [1]. ...
Czytaj więcej >
Rynek pracy i kompetencje przyszłości
Czytaj więcej >
Co zyskuje firma troszcząc się o wellbeing pracowników?
Każda firma chce, aby jej pracownicy byli jak najbardziej efektywni i zadowoleni ze swojego życia zawodowego. Ale żeby faktycznie tak było, jednym z istotnych czynników do tego prowadzących jest wellbeing – pojęcie dość nowe, oznaczające inaczej mówiąc dobrostan, komfort i dobre samopoczucie. ...
Czytaj więcej >
Wiarygodność
Od 2010 roku nasza agencja należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Powstał on w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR i aktualnie zrzesza 38 najbardziej cenionych agencji PR w Polsce. ZFPR jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).Przynależność Synertime do ZFPR jest potwierdzeniem jakości usług agencji, popartej wieloletnim i zróżnicowanym doświadczeniem zawodowym naszych konsultantów.
KLIENCI
Kontakt
Zapytania w sprawie pracy lub praktyk prosimy kierować na odpowiedni adres e-mail: praca@synertime.pl lub praktyki@synertime.pl
NIP: 951-22-36-147 REGON: 141173151
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000291350
Konto bankowe: PKO S.A. w Warszawie 66144011010000000006745482
social media