O nas

Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healtcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.

Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy - nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.

Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i  Żaneta Kurczyńska.

Synertime to grupa specjalistów z różnorodnym doświadczeniem, zarówno w mediach, działach promocji urzędów, korporacji oraz w agencjach PR. 


W naszym zespole pracują eksperci, których doceniają zarówno Klienci, dziennikarze, jak i sama branża public relations. Poniżej znajdują się sylwetki osób zarządzających.

Prezes Zarządu Synertime. Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UAM w Poznaniu oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w firmie MS STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu PR.
Bio
Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio

Usługi

glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

Zapewniamy skuteczną promocję idei, które przyświecają działalności firm i instytucji.

komunikacja organizacji

md-mahdi-8SQ wsDC0uY-unsplash

Budujemy, wzmacniamy i wyróżniamy obraz Klientów.

Komunikacja marki

emile-guillemot-TQJ ERIEu00-unsplash

Projektujemy i kompleksowo realizujemy angażujące, renomowane kampanie.

Marketing społeczny

dole777-EQSPI11rf68-unsplash

Podpowiadamy, jak sytuacje nowe lub trudne przekuwać na wizerunkową korzyść.

Media społecznościowe

Newsy

social media

Wiarygodność

Beata Szwarc

producent programów informacyjnych, Polsat NEWS


"Sporo firm próbuje się z nami kontaktować, ale Synertime zdecydowanie wyróżnia się na rynku. Ta agencja dobrze rozumie, na czym polega praca w telewizji. Zawsze mogę od nich liczyć na świetne materiały PR – nie jakieś szablonowe informacje prasowe, ale teksty dedykowane dla programów TV. Widać, że firma rozumie, czego potrzebujemy – i daje nam to. Dlatego promowani przez nich eksperci są bardzo często przez nas zapraszani do studia. Z Synertime naprawdę dobrze się pracuje!”

"Jako blogerka z wieloletnim stażem stykam się na co dzień z wieloma agencjami public relations. I choć wydawałoby się, że blogosfera już na stałe wpisała się w krąg zainteresowań agencji, to wciąż mam wrażenie, że większość z nich nie wie, jak powinna wyglądać współpraca na tym polu. Szczęśliwie nie dotyczy to Synertime. Są szybcy, bystrzy, kreatywni, kontaktowi, skuteczni i w dodatku mają poczucie humoru. Tak trzymać!”


Beata Lipov

blogerka, Lawendowy Dom

"Rekomenduję Synertime jako partnera w zakresie usług PR i nie tylko! Profesjonalizm, zaangażowanie i szybka reakcja w działaniu to słowa, którymi mogę określić Agencję. Współpraca z Synertime to czysta przyjemność."


Małgorzata Jarosiewicz

specjalista ds promocji, Pani Domu

Maciej Karczyński

rzecznik prasowy, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego


"Uwielbiam poznawać  tajniki komunikowania się z ludźmi. Miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu oferowanym przez Synertime. Szczerze polecam. Bardzo konkretnie, miło i przesympatycznie. Dużo przydatnych rzeczy, które obecnie wykorzystuję na co dzień. Miałem wiele szkoleń, ale to było inne. Moim skromnym zdaniem najlepsze :-).”

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Uroda, Higiena i Styl Życia"

  • Pierwsze miejsce w kategorii Uroda, Higiena i Styl Życia
    Nagrodzony projekt: Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze
    Klient: Gaca System (2015)

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Media i styl życia"

  • wyróżnienie w kategorii MEDIA I STYL ŻYCIA
    wyróżniony projekt: III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW"
    klient: Nestle Polska (2014)

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime po raz kolejny jedyną polską agencją PR ujętą w sierpniowym rankingu Fanpage Trends. Tym razem firma znalazła się dwa oczka wyżej, w zestawieniu dotyczącym angażowania fanów w interakcje (sierpień, 2014).

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje (lipiec, 2014).

Magazyn PRESS: Ranking „Agencje PR w social mediach”

  • Synertime na pierwszym miejscu w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU (2014).

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku

  • fan page „Żyj Smacznie i Zdrowo” (stworzony i prowadzony przez Synertime dla marki Winiary) okazał się najbardziej angażującym profilem w kategorii ŻYWNOŚĆ: zaangażowanie 12% przy średniej w kategorii na poziomie 2% (2013).

Badanie Top Marka: ranking wg liczby i wydźwięku publikacji w mediach

  • w kategorii ART. SPOŻYWCZE na czwartym miejscu wskazano Klienta agencji (obsługa od 2008 roku w zakresie Corporate PR, Brand PR oraz realizacji kampanii edukacyjnych) – Nestlé Polska.
  • Jednocześnie brand Nestlé promowany przez Synertime w mediach jest „jedynym w zestawieniu Top Marka, który swoją pozycję zawdzięcza publikacjom na temat jej produktów, a niezwiązanych ze sponsoringiem i aktywnościami spoza głównego obszaru działania. Jest również jedynym w rankingu, któremu poświęcono więcej wzmianek o wydźwięku pozytywnym niż neutralnym i negatywnym razem” (2013).

Magazyn PRESS: Ranking agencji PR

  • Synertime na czwartym miejscu w zestawieniu agencji o największej dynamice rozwoju na rynku (2012).

Złote Spinacze: najlepsza akcja edukacyjna w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii AKCJA EDUKACYJNA
    Nagrodzony projekt to kampania „Jedz Smacznie i Zdrowo”
    Klient: marka Winiary (2011)

Złote Spinacze: najlepszy event społeczny w Polsce

  • wyróżnienie w kategorii EVENT SPOŁECZNY
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
  • wyróżnienie w specjalnej kategorii EFEKTYWNOŚĆ
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)

Złote Spinacze: najlepszy projekt PR dla miejsca, miasta lub regionu

  • pierwsze miejsce w kategorii PR MIEJSCA, MIASTA LUB REGIONU
    Nagrodzony projekt to „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”
    Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (2009)

Złote Spinacze: najlepszy event w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii EVENT
    Nagrodzony projekt to akcja „Kosmiczne Gadu-Gadu”
    Klient: Gadu-Gadu (2008)

Od 2010 roku nasza agencja należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Powstał on w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR i aktualnie zrzesza 38 najbardziej cenionych agencji PR w Polsce. ZFPR jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).Przynależność Synertime do ZFPR jest potwierdzeniem jakości usług agencji, popartej wieloletnim i zróżnicowanym doświadczeniem zawodowym naszych konsultantów.

KLIENCI