GoTürkiye, oficjalna platforma turystyczna Türkiye (Turcji), uruchomiła na swoim kanale YouTube już trzeci miniserial „Hidden Lover” z Edą Ece i Canerem Cindorukiem w rolach głównych. Ta komedia romantyczna, osadzona wśród zachwycających krajobrazów Antalyi, ma na celu zwiększenie globalnej rozpoznawalności śródziemnomorskiego miasta.
10-odcinkowy serial, wyreżyserowany przez Murata Öztürka, przedstawia mniej znane przyrodnicze, historyczne i kulturowe atrakcje Antalyi z nowej perspektywy. Historia rozpoczyna się w momencie, gdy architektka Güneş (Eda Ece) próbuje skontaktować się z biznesmenem Ömerem, by zaprezentować mu istotny dla niej projekt. Zamiast niego spotyka Deniza (Caner Cindoruk), którego błędnie bierze za kierowcę pana Ömera. Aby przekonać Deniza do zorganizowania spotkania z jego pracodawcą, Güneş zabiera go w podróż po ukrytych zatoczkach, starożytnych miastach, kanionach, plażach oraz restauracjach ze śródziemnomorską kuchnią – pokazując mu wszystko, co Antalya ma do zaoferowania w jeden niezapomniany dzień. Podczas wspólnego odkrywania Antalyi, zaczyna rodzić się między nimi nieoczekiwane uczucie, które staje się początkiem romantycznej i pełnej humoru przygody.
„Hidden Lover” daje widzom szansę odkrycia wszystkich uroków Antalyi – od turkusowych plaż i starożytnych miast, po zapierające dech w piersiach krajobrazy i tętniące energią śródziemnomorskie życie nocne. Podkreślając bogactwo przyrody, różnorodność kulturową i całoroczną atrakcyjność regionu, seria ma na celu zaprezentowanie śródziemnomorskiego blasku publiczności z całego świata.
„Hidden Lover” to trzeci miniserial wyprodukowany przez GoTürkiye. Poprzednie dwa to „Antalya Gambit” z Meryem Uzerli i Kaanem Urgancıoğlu oraz „İstanbul My Love”, w którym główne role zagrali Afra Saraçoğlu i Engin Akyürek. Oba seriale odniosły ogromny internetowy sukces, a każdy odcinek obejrzały miliony widzów z 76 krajów świata.
Premiera „Hidden Lover” jest konsekwencją ogromnego sukcesu cyfrowego strategii treści promowanych przez GoTürkiye. Kanał GoTürkiye na YouTube ma już ponad 5,3 mln subskrybentów, co czyni go jednym z liderów wśród globalnych organizacji turystycznych. Tylko w pierwszej połowie 2025 roku kanał zebrał 763 mln wyświetleń oraz odnotował 146% wzrost liczby subskrybentów i 55% wzrost całkowitej liczby wyświetleń w porównaniu z poprzednim okresem.