Synertime rozpoczęła współpracę z Leca Polska

W czerwcu do grona klientów agencji PR Synertime dołączyła Leca Polska Sp. z o. o. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru social media.

Synertime odpowiada za przygotowanie oraz realizację działań w obszarze LinkedIn, doradztwo komunikacyjne, wsparcie koncepcyjne i graficzne oraz moderację dyskusji na profilu marki.

Marka Leca jest wiodącym producentem materiałów budowlanych, opartych na keramzycie. Z elementów keramzytobetonowych wykonuje się ściany budynków, pustaki stropowe, kształtki nadprożowe, kanały wentylacyjne oraz obudowy kominów. Lekkie kruszywo ceramiczne stosuje się również w geotechnice, ogrodnictwie i rolnictwie. Fabryka kruszywa keramzytowego znajduje się w Gniewie w województwie pomorskim, gdzie zlokalizowane są złoża specjalnych, pęczniejących glin.

Działania komunikacyjne realizuje zespół Social Media w składzie: Luiza Manuel Salacuchepa (liderka projektu), Patrycja Maj i Piotr Tomaszewski. Nadzór strategiczny pełni Ewa Kaczmarek, CEO Synertime.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Prezes Zarządu Synertime. Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UAM w Poznaniu oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w firmie MS STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu PR.
Bio