Synertime rozszerza współpracę z Budimeksem

Synertime, warszawska agencja PR, rozszerza trwającą od kilku lat współpracę z Budimex SA. Agencja od października jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne na rynkach niemieckim i czeskim.

Do tej pory agencja była odpowiedzialna za wsparcie komunikacji zewnętrznej, obsługę biura prasowego, działania z zakresu media relations i wsparcie bieżących działań największej firmy budowlanej w Polsce – wszystko to na rynku polskim. Od października do zadań Synertime doszła koordynacja działań na rynkach zagranicznych – niemieckim i czeskim.

Działalność na rynkach zagranicznych to zawsze wyzwanie, ale właśnie w tym kierunku Budimex będzie się rozwijał. Potrzebowaliśmy zatem przygotowania komunikacji, która pozwoli w dłuższej perspektywie na to, by nazwa naszej firmy, jej działalność i wartości były rozpoznawalne również na zagranicznych rynkach. Do tego potrzebny był partner, któremu tak ważne działania mogliśmy powierzyć. Agencja Synertime jest dla nas takim partnerem od kilku lat – mówi Michał Wrzosek, rzecznik prasowy firmy Budimex SA.

Widzimy już pierwsze efekty działań z zakresu media relations i to niesamowicie nas cieszy – mówi Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka i wiceprezes Synertime. – Poznawanie specyfiki pracy zagranicznych mediów jest niezwykle ciekawe i rozwijające. Cieszymy się, że to właśnie nam nasz Klient powierzył ten kolejny obszar komunikacji – dodaje Kurczyńska.

Po stronie agencji prace zespołu nadzoruje Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka i wiceprezes Synertime.

Partnerami zagranicznymi agencji są: na rynku niemieckim agencja Sympra GmbH, a na rynku czeskim agencja Lesensky.cz.

***

Synertime (www.synertime.pl) jest na rynku od 2007 roku. Agencja ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspierają również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzą działania zarówno online jak i offline.

Synertime to wielokrotny laureat Złotych Spinaczy – nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio