Synertime promuje Kaszuby Północe

Od stycznia 2021 warszawska agencja PR Synertime promuje Kaszuby Północne. W ramach działań uruchomione zostały kanały na Facebooku oraz Instagramie. Agencja Synertime pracuje dla Stowarzyszenia Turystycznego „Kaszuby Północne” Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Oferta agencji została wybrana jako najkorzystniejsza w ramach postępowania ofertowego.

– Bardzo się cieszymy, że możemy promować turystykę, która przechodzi obecnie trudny czas – mówi Ewa Kaczmarek, CEO Agencji Synertime, odpowiedzialna za działania newbiz. – Synertime ma spore doświadczenie w promocji miast i regionów. Pracowaliśmy między innymi dla Turcji, Słowacji, Śląska, Warszawy.  Uruchomione przez nas profile na Facebooku i Instagramie: Naturalnie, Kaszuby Północne oraz Zacumuj na Kaszubach Północnych, pokazują odbiorcom, co na nich czeka, kiedy podróżowanie będzie znowu możliwe i bezpieczne. Wokół marki Kaszuby Północne budujemy atmosferę, co w konsekwencji przełoży są na ruch turystyczny w tym regionie – dodaje Kaczmarek.

– Cieszę się, że pod okiem specjalistów zaczęliśmy tworzyć nową narrację o subregionie Kaszuby Północne – mówi Barbara Mudlaff z LOT „Kaszuby Północne”. – Nasza komunikacja wpisuje się w trendy pokazujące lokalną kulturę, zrównoważony styl życia, slow life, bliskość natury czy turystkę aktywną. Wszystko to w bardzo atrakcyjnej oprawie graficznej i tekstowej – podsumowuje Mudlaff.

Za realizację działań odpowiada zespół w składzie: Żaneta Hiszpańska – Client Service Director, Luiza Manuel Salacuchepa – Social Media Specialist, Anna Miłow-Lewandowska – Social Media Assistant oraz Piotr Tomaszewski – Digital Consultant.

Współpraca, zgodnie z warunkami postępowania ofertowego, potrwa do końca czerwca 2021 roku.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio