Kobiece tajemnice

Przez większość kobiet jest postrzegana jako rzecz niezbędna. Według wielu pań dzień bez niej byłby trudniejszy, ponieważ czułyby się jak bez ręki. Mowa oczywiście o… torebce![1] Wśród licznych skarbów, które kryje, warto mieć w niej również odświeżające oddech gumy do żucia. Mentos Pure Fresh w wersji mini od Perfetti Van Melle zmieszczą się w każdym, nawet najmniejszym modelu!

Pierwsze torby do transportowania przedmiotów codziennego użytku pojawiły się już w prehistorii. W starożytności były przypinane do pasa lub ramienia i pozwalały nie tylko schować drobiazgi, ale przede wszystkim dowodziły wysokiego statusu społecznego ich właściciela. Modele w postaci nieco bardziej zbliżonej do obecnych pojawiły się w średniowieczu. Co ciekawe, używali ich wówczas mężczyźni, a przechowywano w nich głównie pieniądze. Kobiety zaczęły nosić niewielkie sakiewki na drobiazgi typu puderniczka dopiero w XIX wieku, kiedy rewolucja – także modowa – wymogła zastąpienie nimi używanych dotąd w sukniach kieszeni.

Zdaniem Patti Wood, ekspertki ds. mowy ciała, sposób noszenia torebki wiele mówi o nas i naszej osobowości. Przykładowo, luźno zawieszona na ramieniu sugeruje, że mamy do czynienia z kobietą spontaniczną, beztroską oraz lubiącą odbierać życie takim, jakie jest. W zgięciu łokcia jest przewieszana przez panie pewne siebie, które wiedzą czego chcą i pragną podkreślić swoją pozycję – np. gwiazdy, celebrytki. Trzymanie jej w ręce wskazuje natomiast na przedstawicielki płci pięknej, które są dobrze zorganizowane, efektywne i asertywne.

Kobiecy niezbędnik w wersji mini

Torebka kryje wiele niezbędnych do życia przedmiotów, przez co zwykle ciężko w niej coś znaleźć. Najczęściej panie noszą w niej m.in.: klucze, telefon, notes, butelkę wody czy chusteczki. W tym zestawie nie może zabraknąć odświeżających oddech gum do żucia od Mentos! – Mentos Pure Fresh są bardzo popularne wśród naszych konsumentek, dlatego do torebki proponujemy paniom specjalne, mniejsze opakowanie ulubionych gum, by mogły je zabrać wszędzie i cieszyć się ich wyjątkowym smakiem. Mentos Pure Fresh, w mini butelce mieszczącej 10 drażetek, zawierają płynną esencję i są dostępne w trzech smakach: Fresh Mint, Spearmint oraz Tutti Frutti. Produkty posiadają atrakcyjne wizualnie i poręczne opakowania, dzięki czemu, jako uroczy gadżet, dopasowują się do indywidualnego stylu konsumentek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle. Gumy są dostępne również w większej butelce 60 g, z której możemy w razie potrzeby przesypać drażetki do mini opakowania. Dodatkowo butelka chroni je przed zgnieceniem i rozsypaniem, a także – dzięki szczelnemu zamknięciu – jest higieniczna.

– Gumy można kupić również w formie rolki, w jednym z kilku dostępnych smaków owocowych – dodaje Bonecki. Ten format opakowania Mentos Pure Fresh sprawdzi się w tzw. kopertówce, czyli najmniejszej torebce, po którą kobiety sięgają kompletując swoją wieczorową stylizację.

A dla fanek większych toreb mamy jeszcze jedną dobrą wiadomość – opakowania Mentos Pure Fresh są tak kolorowe, że łatwo namierzyć je w „czeluściach” każdego damskiego niezbędnika!

 

[1] Łukasz Albański, Torebka: płeć i codzienność, 2016

 


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio