Kolor dobrej zabawy

Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki. Badania, m.in. Joe Hallocka[1] czy dr Anny Franklin, potwierdzają, że ulubionym odcieniem kilkulatków jest… niebieski! Perfetti Van Melle i marka Chupa Chups zachęcają do wspólnej zabawy, dzięki gumie balonowej Colors, która barwi język właśnie na ten kolor, a dodatkowo pozwala na robienie balonów! Od początku lipca w kanałach online trwa kampania promująca gumy balonowe marki Chupa Chups o smakach: Tutti Frutti, Truskawka oraz Niebieska Malina (Colors).

Niebieski ma prawdopodobnie najwięcej tonów z całej palety znanych nam barw. Co ciekawe, kolor ten znajduje się na ponad połowie flag państw na świecie! Jest także najczęściej wybierany jako ulubiony – zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn[2]. Nic dziwnego, przywodzi bowiem na myśl błękit nieba czy morskie fale, kojarzące się z odpoczynkiem. Co więcej, barwa niebieska łagodzi stres, zwiększa koncentrację i poprawia efektywność. Jej sympatycy uważani są za osoby spostrzegawcze, pozytywnie nastawione do życia oraz obdarzone dużą wyobraźnią i kreatywnością. Dokładnie takie są dzieci! – Słodycze koloryzujące i gumy balonowe Chupa Chups opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którzy czują dziecięcą radość, ale w szczególności dla naszych najmłodszych konsumentów. Produkty te doskonale wpisują się w claim marki – „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa i kojarzą się z beztroskimi chwilami – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Malinowa zabawa

Matka natura oszczędnie wykorzystała niebieski, jeśli chodzi o owoce – oprócz jagód i borówek w zasadzie trudno o inne przykłady w tym kolorze. A jednak! Istnieje niebieska odmiana… maliny! – Uwielbiany przez dzieci kolor zainspirował nas do stworzenia pierwszej pod marką Chupa Chups, barwiącej język, gumy balonowej Colors. Guma o oryginalnym smaku niebieskiej maliny dostarcza mnóstwo frajdy. Do spontanicznej zabawy, którą kochają dzieci, zachęcają także pozostałe smaki gum balonowych Chupa Chups: Tutti Frutti i Truskawka – dodaje Michał Bonecki. Na początku lipca rozpoczęła się kampania mediowa promująca całą kategorię gum balonowych Chupa Chups. Działania komunikacyjne skupiają się w kanale online.

W portfolio PVM, oprócz gumy balonowej koloryzującej język, dostępne są także lizaki barwiące Chupa Chups Colors. Słodycze o smaku pomarańczy, coli i wiśni barwią język odpowiednio na pomarańczowo, czarno lub czerwono. – Największymi fanami barwiących język przysmaków są najmłodsi konsumenci, jednak frajdę ze wspólnej zabawy odkryją z pewnością również nieco starsi fani słodyczy, którzy czują w sobie dziecięcą energię mówi Michał Bonecki. Produkty oferowane są w zbiorczych opakowaniach po 10 sztuk – by każdy mógł się przyłączyć do zabawy!

A Ty? Który kolor wybierasz? 😊

 

[1]  http://www.joehallock.com/edu/COM498/preferences.html

[2] J.w.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio