Eskadra Publica nadal dla Expandera

Czołowa polska firma doradztwa finansowego Expander kontynuuje w roku 2009 współpracę z agencją public relations Eskadra Publica. Zakres współpracy obejmuje działania PR ze szczególnym naciskiem na media relations.

„Współpraca z mediami i przepływ informacji są kluczowe dla skutecznej komunikacji w branży usług finansowych" - mówi Katarzyna Siwek, Kierownik Działu Analiz Expander Advisors Sp. z o.o. - „Korzystając z usług Eskadry Publiki umacniamy pozycję naszej firmy zarówno w mediach branżowych i opiniotwórczych, jak i popularnych. Zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy, ponieważ oferta agencji dokładnie odpowiada naszym potrzebom".

Ze strony agencji Eskadra Publica za obsługę firmy Expander odpowiada team: Adam Kaliszewski, account manager i Natalia Makowska, account assistant.

***

Expander jest jedną z największych firm doradztwa finansowego w Polsce. Dysponuje 65 oddziałami w całym kraju i zespołem ok. 280 doradców, zatrudnia też licencjonowanego doradcę inwestycyjnego. Firma od ośmiu lat oferuje klientom produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredyty hipoteczne i gotówkowe. Miesięcznie z usług doradców finansowych Expandera korzysta 9000 osób.

Eskadra Publica to agencja public relations powstała z połączenia sił trzech doświadczonych specjalistów z branży komunikacji marketingowej - Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka. Agencja działa w strukturach Grupy Eskadra, jednego z najbardziej cenionych konsorcjów marketingowych w Polsce. Eskadra Publica jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny osobny team kreatywny.

 

 


Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio