Dobre pomysły dla dobrych smaków - Eskadra Publica dla marki WINIARY

Agencja public relations Eskadra Publica wygrała przetarg na roczną obsługę marki WINIARY.

Do zadań agencji należą między innymi: doradztwo wizerunkowe, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.

Za obsługę Klienta odpowiedzialny jest dwuosobowy team: Ewa Kaczmarek - Senior Account Manager i Magdalena Kotuła - Account Executive.

***

Marka WINIARY znana jest Polakom od ponad 60-ciu lat, a produkowane pod nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. WINIARY to marka wyrobów kulinarnych takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. Produkty te zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu, a cenią smaczną kuchnię. W ofercie marki WINIARY znajduje się około 200 różnych produktów.

Eskadra Publica to agencja public relations powstała z połączenia sił trzech doświadczonych specjalistów z branży komunikacji marketingowej - Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka - aby wykorzystać 3 wartości najważniejsze dla skutecznej komunikacji: kreatywność, doświadczenie i trafną strategię. Agencja działa w strukturach Grupy Eskadra, jednego z najbardziej cenionych konsorcjów marketingowych w Polsce. Eskadra Publica jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny osobny team kreatywny.

 

 


Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio