O nas

Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.

Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy - nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.

Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i  Żaneta Kurczyńska.

Synertime to grupa specjalistów z różnorodnym doświadczeniem, zarówno w mediach, działach promocji urzędów, korporacji oraz w agencjach PR. 


W naszym zespole pracują eksperci, których doceniają zarówno Klienci, dziennikarze, jak i sama branża public relations. Poniżej znajdują się sylwetki osób zarządzających.

Prezes Zarządu Synertime. Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UAM w Poznaniu oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w firmie MS STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu PR.
Bio
Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio

Usługi

Szczegóły
glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

Zapewniamy skuteczną promocję idei, które przyświecają działalności firm i instytucji.

komunikacja organizacji

Szczegóły
md-mahdi-8SQ wsDC0uY-unsplash

Budujemy, wzmacniamy i wyróżniamy obraz Klientów.

Komunikacja marki

Szczegóły
emile-guillemot-TQJ ERIEu00-unsplash

Projektujemy i kompleksowo realizujemy angażujące, renomowane kampanie.

Marketing społeczny

Szczegóły
dole777-EQSPI11rf68-unsplash

Podpowiadamy, jak sytuacje nowe lub trudne przekuwać na wizerunkową korzyść.

Media społecznościowe

Newsy

Newsy klientów

Türkiye (Turcja) staje się atrakcyjnym celem podróży kulturalnych dla zamożnych Europejczyków

Türkiye (Turcja) z doskonale zarządzanymi hotelami, wysokiej jakości usługami oraz wszechobecną atmosferą gościnności, staje się nie tylko bardzo popularnym celem rodzinnych wakacji, lecz również, dzięki ostatnim inwestycjom i wprowadzeniu efektywnych nowych strategii, ważną destynacją kulturalną dla turystów o zasobniejszych portfelach. ...

Czytaj więcej >

Newsy klientów

Relacja konsumenta z marką – czym jest i jak ją budować?

Dzisiejszy rynek obfituje w różnorodne marki, a cały czas powstają nowe. Jako konsumenci każdego dnia jesteśmy otoczeni mnóstwem różnych brandów oraz podejmujemy określone decyzje zakupowe. Co powoduje zatem, że mamy swoje ulubione marki i chętniej sięgamy po właśnie te, a nie inne produkty lub usługi? Na nasze decyzje konsumenckie bardzo duży wpływ ma więź z ulubionym brandem,...

Czytaj więcej >

social media

Wiarygodność

Agnieszka Piskała

Senior Nutrition Specialist, Communication & Marketing Services Department


"Zaufanie. To właśnie słowo najbardziej kojarzy mi się z Synertime. Bez niego praca z jedną agencją przez wiele lat nie jest w ogóle możliwa. No a z Synertime się udało. Współpracuję z nimi już 6 lat, przy naprawdę różnorodnych projektach. Udało nam się wspólnie osiągnąć wiele, zrobić kilka niesamowitych akcji, wygrać nagrody – a przy tym cały czas zachowywać sympatyczną atmosferę, wzajemny szacunek i to wspomniane już zaufanie. Bardzo to doceniam."

"Synertime – to zespół ambitnych i rzetelnych, młodych ludzi. Bardzo sobie cenię współpracę z Nimi chociażby ze względu na doskonały kontakt i ich zaangażowanie."

 


Magdalena Nowotna

blogerka, Piernikowa Chata

"Firma Lubella należąca do Grupy Maspex Wadowice współpracuje z Agencją Synertime od 2013 roku. W trakcie tego okresu pracownicy współpracujący z nami wykazali się dużym profesjonalizmem i zaangażowaniem, kreatywnością i bogatym warsztatem pracy. Na uwagę zasługuje również słowność i terminowość, które w znaczący sposób wpływają na jakość współpracy."


Dorota Liszka

Manager ds. komunikacji korporacyjnej dział Public Relations

Mirosława Chomczyk

sekretarz redakcji, magazyn JOY


"Agencja Synertime to dla mnie przede wszystkim super zorganizowane warsztaty dla marki Lubella. Jest zawsze smacznie, pysznie i kolorowo. Mam apetyt na więcej."

 

Szczegóły

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Uroda, Higiena i Styl Życia"

  • Pierwsze miejsce w kategorii Uroda, Higiena i Styl Życia
    Nagrodzony projekt: Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze
    Klient: Gaca System (2015)
Szczegóły

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Media i styl życia"

  • wyróżnienie w kategorii MEDIA I STYL ŻYCIA
    wyróżniony projekt: III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW"
    klient: Nestle Polska (2014)
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime po raz kolejny jedyną polską agencją PR ujętą w sierpniowym rankingu Fanpage Trends. Tym razem firma znalazła się dwa oczka wyżej, w zestawieniu dotyczącym angażowania fanów w interakcje (sierpień, 2014).
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje (lipiec, 2014).
Szczegóły

Magazyn PRESS: Ranking „Agencje PR w social mediach”

  • Synertime na pierwszym miejscu w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU (2014).
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku

  • fan page „Żyj Smacznie i Zdrowo” (stworzony i prowadzony przez Synertime dla marki Winiary) okazał się najbardziej angażującym profilem w kategorii ŻYWNOŚĆ: zaangażowanie 12% przy średniej w kategorii na poziomie 2% (2013).
Szczegóły

Badanie Top Marka: ranking wg liczby i wydźwięku publikacji w mediach

  • w kategorii ART. SPOŻYWCZE na czwartym miejscu wskazano Klienta agencji (obsługa od 2008 roku w zakresie Corporate PR, Brand PR oraz realizacji kampanii edukacyjnych) – Nestlé Polska.
  • Jednocześnie brand Nestlé promowany przez Synertime w mediach jest „jedynym w zestawieniu Top Marka, który swoją pozycję zawdzięcza publikacjom na temat jej produktów, a niezwiązanych ze sponsoringiem i aktywnościami spoza głównego obszaru działania. Jest również jedynym w rankingu, któremu poświęcono więcej wzmianek o wydźwięku pozytywnym niż neutralnym i negatywnym razem” (2013).
Szczegóły

Magazyn PRESS: Ranking agencji PR

  • Synertime na czwartym miejscu w zestawieniu agencji o największej dynamice rozwoju na rynku (2012).
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepsza akcja edukacyjna w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii AKCJA EDUKACYJNA
    Nagrodzony projekt to kampania „Jedz Smacznie i Zdrowo”
    Klient: marka Winiary (2011)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy event społeczny w Polsce

  • wyróżnienie w kategorii EVENT SPOŁECZNY
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
  • wyróżnienie w specjalnej kategorii EFEKTYWNOŚĆ
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy projekt PR dla miejsca, miasta lub regionu

  • pierwsze miejsce w kategorii PR MIEJSCA, MIASTA LUB REGIONU
    Nagrodzony projekt to „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”
    Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (2009)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy event w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii EVENT
    Nagrodzony projekt to akcja „Kosmiczne Gadu-Gadu”
    Klient: Gadu-Gadu (2008)

Od 2010 roku nasza agencja należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Powstał on w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR i aktualnie zrzesza 38 najbardziej cenionych agencji PR w Polsce. ZFPR jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).Przynależność Synertime do ZFPR jest potwierdzeniem jakości usług agencji, popartej wieloletnim i zróżnicowanym doświadczeniem zawodowym naszych konsultantów.

KLIENCI

Kontakt

Synertime Sp. z o.o.

ul. Al. Wyścigowa 4b, lok. 1-4

02-681 Warszawa

tel.: 510 270 372

info@synertime.pl

Kontakt dla mediów:

Żaneta Kurczyńska

Wiceprezes Zarządu

tel. 668-132-415

z.kurczynska@synertime.pl

Zapytania w sprawie pracy lub praktyk prosimy kierować na odpowiedni adres e-mail: praca@synertime.pl  lub  praktyki@synertime.pl

NIP: 951-22-36-147 REGON: 141173151
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000291350
Konto bankowe: PKO S.A. w Warszawie 66144011010000000006745482