O nas

Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.

Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy - nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.

Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i  Żaneta Kurczyńska.

Synertime to grupa specjalistów z różnorodnym doświadczeniem, zarówno w mediach, działach promocji urzędów, korporacji oraz w agencjach PR. 


W naszym zespole pracują eksperci, których doceniają zarówno Klienci, dziennikarze, jak i sama branża public relations. Poniżej znajdują się sylwetki osób zarządzających.

Prezes Zarządu Synertime. Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UAM w Poznaniu oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w firmie MS STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu PR.
Bio
Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio

Usługi

Szczegóły
glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

Zapewniamy skuteczną promocję idei, które przyświecają działalności firm i instytucji.

komunikacja organizacji

Szczegóły
md-mahdi-8SQ wsDC0uY-unsplash

Budujemy, wzmacniamy i wyróżniamy obraz Klientów.

Komunikacja marki

Szczegóły
emile-guillemot-TQJ ERIEu00-unsplash

Projektujemy i kompleksowo realizujemy angażujące, renomowane kampanie.

Marketing społeczny

Szczegóły
dole777-EQSPI11rf68-unsplash

Podpowiadamy, jak sytuacje nowe lub trudne przekuwać na wizerunkową korzyść.

Media społecznościowe

Newsy

Newsy klientów

5 powodów, dla których warto odwiedzić Urlę, wyjątkowe miejsce na kulinarnej mapie Türkiye (Turcji)

W rankingu prestiżowego wydawnictwa Lonely Planet „Best in Travel 2024”, czyli na liście najlepszych destynacji turystycznych na dany rok, znalazła się urzekająca Urla. Ta gastronomiczna oaza, położona w tureckiej prowincji Izmir, wzdłuż malowniczego wybrzeża Morza Egejskiego, słynie z winnic i restauracji typu farm-to-table (z pola na stół), które zostały docenione przez przewodnik...

Czytaj więcej >

Newsy klientów

2023 rekordowym rokiem dla turystyki Türkiye (Turcji)

W 2023 roku Türkiye (Turcję), czyli jeden z wiodących kierunków turystycznych na świecie, odwiedziło 56,7 milionów zagranicznych turystów. To znaczący wzrost o 10% w porównaniu z rokiem poprzednim. Według danych udostępnionych przez Ministerstwo Kultury i Turystyki Türkiye (Turcji), dochody z sektora turystycznego zwiększyły się o 17% rok do roku, osiągając poziom 54,3 miliardy...

Czytaj więcej >

Newsy klientów

Relacja konsumenta z marką – czym jest i jak ją budować?

Dzisiejszy rynek obfituje w różnorodne marki, a cały czas powstają nowe. Jako konsumenci każdego dnia jesteśmy otoczeni mnóstwem różnych brandów oraz podejmujemy określone decyzje zakupowe. Co powoduje zatem, że mamy swoje ulubione marki i chętniej sięgamy po właśnie te, a nie inne produkty lub usługi? Na nasze decyzje konsumenckie bardzo duży wpływ ma więź z ulubionym brandem,...

Czytaj więcej >

social media

Wiarygodność

Anna Rieger

Dyrektor Działu Marketingu, Wawel SA


"Agnecja Synertime Sp. z o.o. od kwietnia 2012 do maja 2014 zrealizowała szereg działąń public relations dla firmy Wawel SA, jej produktów i Fundacji Wawel z Rodziną.

Zespół Synertime dysponuje bogatą wiedzą i doświadczeniem, które przełożyły się na sukces medialny naszych produktów. Dzięki udanej współpracy udało nam się osiągnąć 100% wzrost liczby i wartości publikacji w mediach.

Polecam agencję Synertime wszystkim firmom z sektora FMCG i nie tylko."

"Powierzenie szkoleń medialnych agencji Synertime było trafną decyzją. W przeszłości zdarzały się niestety sytuacje, że inne firmy nie spełniały naszych oczekiwań i byliśmy zmuszeni przerywać spotkania przed ich planowanym zakończeniem. Jednak tym razem wszystko zostało przeprowadzone wyjątkowo sprawnie i przede wszystkim efektywnie. Pojawiły się nawet głosy od uczestników, że współpraca z Synertime przywróciła im wiarę w sens realizacji tego typu szkoleń."

 


Arkadiusz Filipowski

prezes zarządu, PEKAES SA

"Synertime to jedna z niewielu agencji PR, która rozumie, że radio to NIE prasa – i mamy specyficzne potrzeby, inne niż dziennikarze z gazet. W mojej audycji „Turek Pomoże Od Kuchni” bardzo często wykorzystuję podcasty stworzone przez Synertime – ich materiały są profesjonalnie przygotowane i ciekawie ujmują temat. Nie ukrywam, że bardzo mi to ułatwia pracę. No i puszczając na antenie materiały od Synertime wiem, że słuchaczom też się podobają".


Michał Turek

autor programu nie tylko o gotowaniu "Turek Pomoże Od Kuchni", Radio Plus, http://www.radioplus.pl/program/1047/turek_pomoze_od_kuchni

Szczegóły

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Uroda, Higiena i Styl Życia"

  • Pierwsze miejsce w kategorii Uroda, Higiena i Styl Życia
    Nagrodzony projekt: Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze
    Klient: Gaca System (2015)
Szczegóły

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Media i styl życia"

  • wyróżnienie w kategorii MEDIA I STYL ŻYCIA
    wyróżniony projekt: III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW"
    klient: Nestle Polska (2014)
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime po raz kolejny jedyną polską agencją PR ujętą w sierpniowym rankingu Fanpage Trends. Tym razem firma znalazła się dwa oczka wyżej, w zestawieniu dotyczącym angażowania fanów w interakcje (sierpień, 2014).
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje (lipiec, 2014).
Szczegóły

Magazyn PRESS: Ranking „Agencje PR w social mediach”

  • Synertime na pierwszym miejscu w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU (2014).
Szczegóły

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku

  • fan page „Żyj Smacznie i Zdrowo” (stworzony i prowadzony przez Synertime dla marki Winiary) okazał się najbardziej angażującym profilem w kategorii ŻYWNOŚĆ: zaangażowanie 12% przy średniej w kategorii na poziomie 2% (2013).
Szczegóły

Badanie Top Marka: ranking wg liczby i wydźwięku publikacji w mediach

  • w kategorii ART. SPOŻYWCZE na czwartym miejscu wskazano Klienta agencji (obsługa od 2008 roku w zakresie Corporate PR, Brand PR oraz realizacji kampanii edukacyjnych) – Nestlé Polska.
  • Jednocześnie brand Nestlé promowany przez Synertime w mediach jest „jedynym w zestawieniu Top Marka, który swoją pozycję zawdzięcza publikacjom na temat jej produktów, a niezwiązanych ze sponsoringiem i aktywnościami spoza głównego obszaru działania. Jest również jedynym w rankingu, któremu poświęcono więcej wzmianek o wydźwięku pozytywnym niż neutralnym i negatywnym razem” (2013).
Szczegóły

Magazyn PRESS: Ranking agencji PR

  • Synertime na czwartym miejscu w zestawieniu agencji o największej dynamice rozwoju na rynku (2012).
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepsza akcja edukacyjna w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii AKCJA EDUKACYJNA
    Nagrodzony projekt to kampania „Jedz Smacznie i Zdrowo”
    Klient: marka Winiary (2011)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy event społeczny w Polsce

  • wyróżnienie w kategorii EVENT SPOŁECZNY
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
  • wyróżnienie w specjalnej kategorii EFEKTYWNOŚĆ
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy projekt PR dla miejsca, miasta lub regionu

  • pierwsze miejsce w kategorii PR MIEJSCA, MIASTA LUB REGIONU
    Nagrodzony projekt to „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”
    Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (2009)
Szczegóły

Złote Spinacze: najlepszy event w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii EVENT
    Nagrodzony projekt to akcja „Kosmiczne Gadu-Gadu”
    Klient: Gadu-Gadu (2008)

Od 2010 roku nasza agencja należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Powstał on w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR i aktualnie zrzesza 38 najbardziej cenionych agencji PR w Polsce. ZFPR jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).Przynależność Synertime do ZFPR jest potwierdzeniem jakości usług agencji, popartej wieloletnim i zróżnicowanym doświadczeniem zawodowym naszych konsultantów.

KLIENCI

Kontakt

Synertime Sp. z o.o.

ul. Al. Wyścigowa 4b, lok. 1-4

02-681 Warszawa

tel.: 510 270 372

info@synertime.pl

Kontakt dla mediów:

Żaneta Kurczyńska

Wiceprezes Zarządu

tel. 668-132-415

z.kurczynska@synertime.pl

Zapytania w sprawie pracy lub praktyk prosimy kierować na odpowiedni adres e-mail: praca@synertime.pl  lub  praktyki@synertime.pl

NIP: 951-22-36-147 REGON: 141173151
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000291350
Konto bankowe: PKO S.A. w Warszawie 66144011010000000006745482